torsdag 29 augusti 2013

Seeeen träning

Igår tränade jag inte alls men i förrgår körde jag ett pass styrketräning enligt plan. Eller enligt plan vet jag inte. Det blev väldigt sent men bra ändå. Jag är ju så mycket mer kvällsmänniska än morgonmänniska så 21:30 funkar fint att börja träna. Varvade det med att titta på ett gammalt avsnitt av Du är vad du äter. Knäppt men kul.

Apropå det här med kvällsträning vs morgonträning så har jag ju insett att jag inte gillar att känna mig slut i kroppen hela dagen som jag kan göra efter ett pass. Så mycket bättre att duscha, softa i soffan en stund och sen gå och lägga sig!

För övrigt har jag fortfarande träningsvärk i vaderna efter några backintervaller (8) som jag körde i söndags innan frukost (sen frukost då förstås). Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar