lördag 31 augusti 2013

Har det hänt nåt?

Nu var det riktigt länge sedan jag tog kort för att se om träningen gett något resultat. Jag har ju varit rätt lat i sommar och så där jätteintensivt har jag väl inte heller tränat varken före eller efter sommaren. Ändå tycker jag att de totalt 6 veckor jag kört skivstångsträning gett en del. Jag var faktiskt inte alls lika missnöjd med min kropp i sommar som jag varit tidigare. Jag är långt ifrån nöjd, men jag är mer avslappnad och det är riktigt skönt!

Så, här kommer några lite konstigt tagna, ospänniga bilder. Det är ju inte helt bekvämt att se sig själv så här i underkläder, men strunt samma. Jag ser väldigt sned ut, det är nog det första som slår mig. Tyvärr är jag nog lite sned också. Ingen jag har ont av i alla fall så naprapat eller kiropraktor får vänta tills det känns nödvändigt. Det är nog störst skillnad på baken och låren tror jag. Magen ser man inte så stor skillnad på på de här bilderna men den känns mycket hårdare än förut och det är faktiskt antydan till rutor upptill, vilket väl är typiskt för ett päron som jag! Det är liksom mycket lättare att få en någorlunda platt mage än smala lår och rumpa. Dottern undrade i alla fall vad det var för ränder jag hade på magen i morse:-)


30 augusti 2013



15 april 2013

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar