söndag 1 september 2013

Ett nytt försök

I brist på träning (är inte 100% frisk och tror det är bättre att vara lite försiktig) och pga. en viss fåfänga fick jag lov att göra ett nytt försök med bilder i lite bättre ljus. Liiite mer spänniga också, får jag väl erkänna även om det inte finns så himla mycket att spänna. Måste verkligen fortsätta jobba på ryggen!

Jag hittade några bilder från januari 2012 också, och sen dess har det faktiskt hänt en hel del. Tänker inte lägga ut dem här. Jag hade riktigt gropiga lår då och nu är det inte alls så farligt, kan till och med jag själv tycka. Utöver det är jag riktigt glad över att mina vader börjar få någon slags form. Jag har alltid haft otroligt mycket komplex för mina ben men inte fattat att man faktiskt kan göra nåt åt det själv!


1 kommentar:

  1. Bra resultat ju! Kanske vore en bra idé att ta såna kort lite då och då för mig med för att hålla motivationen uppe under vintern;-)

    SvaraRadera