fredag 13 september 2013

Tåproblem

Träning enligt plan igår som gick riktigt bra. Jag börjar bli mer överens med utfall nu. Det är lite mindre vingligt och jag kände att vikten på stången var ok. Det enda som krånglar är min högra stortå. Den vill inte böja sig! Det tar liksom emot och gör ont. Jag har märkt att det är ett problem när jag ska yoga också. När jag försöker stretcha tån gör det jätteont, men det är väl bara att hålla i och göra lite i taget antar jag? Irriterande är det i alla fall. 

Idag har vi ätit middag på thai och sett på smurfarna på bio med hela familjen.Mycket ovanligt fredagsnöje men helt ok som omväxling. Lite irriterande att jag inte kunde smygsurfa på mobilen pga noll nät bara...:-)
Gjorde helt ok val på restaurangen, kött med grönsaker, och åt inget ris. Det känns dock på magen som om det var en hel del socker i såsen. Ja, ja, det går nog över till imorgon. Ett glas vin till maten och ett till här hemma i soffan och en mörk chokladbit på bion tycker jag var rätt så måttligt också. Lagom för mig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar