torsdag 19 september 2013

Seegt men ändå bra

Igår kväll körde jag passet med utfall bakåt, armhävningar och inverterad rodd. Gillar det mer och mer och stortån var inte så farligt besvärlig igår. Jag märker ändå att det är mycket lättare att gå bakåt med vänster ben så en del obalans i styrkan verkar det vara. Nästa gång ska jag i alla fall öka vikten, vilket känns kul!

Armhävningar känns det inte som om jag gör några framsteg med överhuvudtaget men jag gillar hur axlarna ser ut när jag gör dem i alla fall;-) Jag bryr mig faktiskt inte så stort om att jag är svag jämfört med de flesta som tränar. Har aldrig varit särskilt mycket av en tävlingsmänniska utan utgår från mig själv bara.
Dessutom tränar jag ju för att må bra och inte få ont i tex axlarna av allt sittande framför datorskärmen. (Och för att bli snygg och smal förstås! Who am I kidding! :-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar