måndag 30 september 2013

Knäböj

I fredags lyckades jag få till ett träningspass efter barnhämtning och innan underhållning och middag med jobbet. Så nöjd med det!

Och lika nöjd är jag med att jag lyckades knäböja med 50 kg som var helt omöjligt förra fredagen då min dotter fick lov att komma och rädda mig upp från pallen som jag har som "box" att sikta mot. Hm, ja, det var inte så bra faktiskt. Fick världens nackspärr nästa dag men det gick över rätt snabbt ändå.
Hursomhelst. I fredags trodde jag att jag lagt på 47,5 men så insåg jag efter två set att det var 50 kg! Hm, är det dagsformen eller huvudet? Jag tror faktiskt dagsformen.

Så här glad blev jag av knäböjen!

I helgen har jag inte tränat men väl rört på mig mycket mer än jag gör vanliga jobbdagar. Städning, fix och rens och en hel del shopping också fick det bli och det var skönt det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar