måndag 10 mars 2014

Det går sådär

Ja, det går väl sådär med #Bravalnyavanor. Citronvatten har jag druckit några morgnar och gillar det. Det ska jag fortsätta med. Annars tar besök på jobbet alldeles för mycket tid just nu och det kommer att fortsätta en vecka till. Både middagar och luncher ute är inte det allra bästa men jag gör ändå många bra val, det gör jag.

Jag har tränat när jag hunnit och orkat men jag hade gärna sett att det varit mer. I lördags blev jag förkyld igen. Jag som aldrig är sjuk! Eller så är det pollenallergi, det är faktiskt mycket möjligt. Nu när jag tänker på det har det ju faktiskt kliat en del i ögonen men jag trodde mest jag var trött!

Nu ska jag lägga mig och se till att i alla fall få nog med sömn inför morgondagen som nog kan bli rätt ansträngande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar