måndag 24 mars 2014

Träningsuppdatering

Det har varit en bra träningsvecka tycker jag. Förutom passen i mitt program har jag kört ett intervallpass utomhus på altanen med hopprep, kettlebell och planka. Måste verkligen jobba på flåset (och knipet...). 

I lördags blev det dessutom mycket gymnastik och rörelse i brottningssalen när dottern var på judo. Så lyxigt med en hel hall med härlig matta nästan helt för sig själv. Jag och familjen gympade loss rejält. Jag hjulade, tränade frivändningar och press med en stång på 17 kg, hoppade grodhopp, gjorde kullerbyttor, stod på huvud och händer och det var väl ungefär allt utspritt på omgångar under tre timmar. 

Igår var jag lite seg i benen men körde ändå andra omgången av första styrkepasset. Det är lagom långt (kort) och mitt humör blev så mycket bättre efteråt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar