måndag 17 mars 2014

Nytt program

Igår började jag med ett nytt träningsupplägg. Eller, det är egentligen rätt likt mitt förra styrketräningsprogram men lite annat upplägg. Återigen från http://www.niashanks.com/. Min favorit!
Det som är svårast är kontinuiteten tycker jag. Men tre rätt korta pass i veckan ska jag fixa. Ett intervallpass vill jag göra också och så kanske lite lättare kettlebellträning om jag har lust, mest som vardagsmotion.

#Bravalnyavanor är inspirerande men det blir för mycket krav om jag ska "följa" det riktigt. Nej, meningen är ju att man ska må bra och det gör jag bäst om jag styr helt själv. Jag orkar inte ta bort mjölkprodukter riktigt just nu även om jag länge tänkt prova om det kan ge mig bättre hy.
Jag tänker varje dag på att göra bra val och lägga till nyttigheter, träna, slappna av och gå och lägga mig i tid. Det sista är svårast... Det får räcka för tillfället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar