onsdag 19 december 2012

Slappnar av lite

Sedan jag skrev sist har jag:
- Varit på sen middag med affärsbesök.
- Varit på tjejhelg till Göteborg.
- Fått en mild släng av magsjuka vilket ledde till att jag låg halva lördagen på hotellrummet.
- Ätit mycket bra mat och lite mindre bra fika.
- Försökt mig på ett träningspass igår som var rätt oengagerat och o-energiskt.

Oj, oj, oj, vad lätt det är att "slappna av" lite och ta det där fikat och smaka lite hemgjord kola osv. Jag mår ju inte speciellt dåligt av att göra det någon gång men det sätter igång en rätt dålig spiral ändå. Lite mer tillåtande kommer jag i alla fall att vara nu fram till jul och ett tag efteråt också.

Men träna vill jag fortsätta med för jag mår ju bra av det. Jag får tvinga mig att faktiskt köra mina pass för det är inget jag går och längtar till. Läser förundrat träningsbloggare som är sjuka och som längtar efter att svettas. Det gör inte jag. Undras när det ska komma?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar