torsdag 29 mars 2012

Dagens mat

Oj, oj, nu har jag bestämt mig för att skriva med länken hit när jag kommenterar någonstans. Det har ju bara varit min egen dagbok förut. Kul men lite nervöst på nåt löjligt sätt kanske? Jag är glad för alla kommentarer i alla fall! (Fast bara om de är snälla, he, he). Tack Betty!
Jag tycker verkligen att min matdagbok här hjälper med att se till att maten blir bra under dagen. Inget fusk! (Fast fusk från vad då egentligen? Hm, får elaborera lite om det.)

Here it goes:
Frukost: Fil med müsli
Mellanmål: Två skivor ost, kaffe med mjölk, ingen vetelängd ;-)
Lunch: Ekologisk rökt lax, färsk spenat med lite balsamico på, äggröra på två ägg, kaffe med mjölk



Middag: Lammkorv med kokt kålrot och morot
Kväll: Ett glas torrt vitt vin (kände för att fira lite med BL-deltagarna;-), några mandlar och pumpafrön
Det blev ingen träning idag eftersom jag istället för 2 barn hade 5 barn med mig hem på eftermiddagen. Funderade på att träna till Biggest loser men valde att städa istället. Och det är jag nöjd med. Då blir det mer tid för träning i morgon och i helgen!

Och förresten, vilka fantastiska resultat i BL! Helt underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar