måndag 5 mars 2012

Mjukstart

Lite mjukstart av nya fokusperioden idag med dans. Jag blir inte så värst svettig får jag väl lov att säga och det är säkert för att jag inte kan stegen så bra så att jag kan "ta ut mig" ordentligt. Lite styrka med armhävningar och planka körde vi i alla fall och det kändes bra men lite konstigt att göra det tillsammans med andra. Kände att jag ville pusta lite högre än vad som kändes bekvämt!
Det gav i alla fall mersmak och väckte kroppen på ett bra sätt. Det är verkligen så att rörelse ger lust till mer rörelse (och tvärtom).

Maten då. Tja, rätt ok sådär men kunde varit bättre.
Frukost: En hel rågkuse med smör, två ägg
Mellanmål: Kaffe med mjölk
Lunch: Två smala lammkorvar med vitkålssallad (bara hackad vitkål med vinegrette på)
Mellanmål: 1 dl keso med 1 tsk blåbärssylt
Middag: Jordärtskockssoppa med lite stekta baconbitar, tre krutonger gjorda på rågbröd
Kväll: 1 finncrisp med 1 tsk kaviar och 1 kokt ägg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar