fredag 22 februari 2013

Done!


Åh, vad skönt att jag fixade ett ordentligt pass idag! Det känns så bra. Var supertrött först när jag kom hem och hängde med lika trötta barn i soffan. Kände mig som lite dålig mamma som lät barnen kolla på Netflix redan på eftermiddagen men sen visade det sig att sonen hade feber och faktiskt behövde vila. Han brukar repa sig snabbt så jag hoppas på det. 

Smet iväg några minuter till blomsteraffären runt hörnet för att köpa lite blommor att liva upp helgen med och den friska luften gjorde ju susen! Så träningskläderna kom på och så körde jag ett tabata-pass framför Wild kids (tycker det är alldeles för hårt för barn - värsta Robinson nästan ju), Fredagkväll med Malin, och Gladiatorerna. Det blev ett litet uppehåll i mitten eftersom en kompis ringde men det är ju perfekt med tabata-intervaller då. Bara att fortsätta på nästa liksom. 

Maten har jag skött bra också tycker jag. Visserligen har jag ätit rätt mycket men ändå bara bra saker. Ett litet glas rödvin tillsammans med några bitar 85% choklad fick bli fredagslyx. Sensible indulgences som Mark Sisson på Marks daily apple kallar det;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar