söndag 3 februari 2013

Slö söndag

Vilken härlig, slö söndag vi haft! Vädret var ju toppen så planen att åka till slalombacken någorlunda tidigt på morgonen passade bra. Syster med familj var här i helgen och vi åkte några åk med våra tjejer. Riktigt härligt var det. Mannen åkte med sonen och det gick också hur bra som helst. Rätt skönt att dela på barnen faktiskt. Det får vara dagens motion för mer blev det inte.

Nu känner jag mig tjock och slapp men kanske känns det bättre imorgon igen? Jag har egentligen inte ätit onyttigt idag, bara lite konstigt. Sen lunch med hamburgare, sallad och kålrotspommes och istället för riktig kvällsmat tog jag en bit morotskaka från födelsedagsfirande igår. En halv fröknäcke och tre gustafskorvsskivor plus ett glas rött vin fick runda av det hela. Hm. Kunde varit värre.

1 kommentar:

  1. Ganska konstig kvällsmat men jag åt nog ännu konstigare; ostbågar...:-)

    Verkligen mysig helg!

    Kram kram

    SvaraRadera