tisdag 26 februari 2013

Tre dagars träningsuppehåll (eller fyra?)

Hm, just nu är jag inte träningssugen. Men lite senare kanske? Först lite mer soffhäng med barnen och sen läggningsrace. Mannen är fortfarande i USA på affärsresa.

I helgen har jag rört på mig en hel del men inte tränat. Pulka på lördag och när sonen gnäller och vill bli uppdragen så ser jag det helt enkelt som vardagsmotion, vilket det ju är! Bygga snögubbe kan också vara rätt tungt faktiskt, men kul!

Igår tog jag ledigt och vi hade en härlig sportlovsdag hos syrran med familj i Stockholm. Vi åkte skridskor och gick promenad på stan och mina ben var faktiskt lite trötta på kvällen. Hon går ju så fort kära syster! Och smal är hon också, utan att träna nämnvärt. Det är vardagsmotionen som gör det helt enkelt. Och att äta mindre... Vi är nämligen enäggstvillingar så något annat att "skylla på" har jag inte! ;-)


Vi hade löjligt liknande kläder på oss "tvillingstyle" men det här är inte jag utan min 5 kilo lättare syster och så tjejkusinerna. 

Update: 40 minuters lugn cykling till Drop dead diva blev det. Det kändes lagom och jag är nöjd med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar