torsdag 7 februari 2013

Fullspäckad torsdag

Smet iväg lite tidigare från mässan och hann med 1,5 timmars shopping på en outlet mall. Hade gärna stannat längre men sällskapet med bil var trötta. Jag blev alldelea till mig i Nike factory store och fyndade nya skor (supersköna), två nya toppar och ett par korta träningstajts. Precis vad jag ville ha. Utöver det har jag inte shoppat nåt alls till mig själv, vilket är ovanligt för en LV resa. Känner mig mycket nöjd.

Vi (mamma och jag) hade biljetter till hotellets spa så innan middagen hann vi med både träning på gymmet och en stunds bubbel och ångbastu. Lyxigt! Jag körde bla pullups och benpress i maskinerna på gymmet. Mamma fick också mersmak på gymträning så jag hoppas att jag kunnat inspirera henne till komma igång med träning också.
Middagen var väldigt god. Räkor (jag beställde inte förrätten. Brukar undvika stora räkor av miljöskäl) och helt underbar crabcake, biff, sparris och spenat. Jag beställde ingen efterrätt men åt nog halva pappas chokladmousse...

Kände mig trots alldeles för mycket mat riktigt fin i min Lindex-missouni-klänning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar