fredag 31 maj 2013

Lyssnade på kroppen

Det var ju dags för lite träning igår tyckte jag men det tyckte inte min kropp. Fick lov att vila en stund efter jobbet innan jag orkade nånting överhuvudtaget. Jag kan tycka att när det är så fint väder borde jag gå ut och fixa i trädgården eller åtminstone gå ut, men jag orkade inte.

Efter mat och en cykeltur till fotboll med dottern blev det bättre. Mot kvällen var jag lite piggare och hade kul på studsmattan med barnen. Sen tänkte jag ta en joggingtur efter att de somnat. Det blev en kombinerad joggingtur/promenad istället. Nä, jag orkade inte pressa på mig själv mer helt enkelt. Lite frustrerande när jag läser hos olika andra bloggar om hur de springer och hur bra det går. Såå svårt att låta bli att jämföra sig ju!

Hursomhelst var det en helt underbar kväll och jag njöt verkligen av alla dofter och av att komma ut och röra lite mer på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar