måndag 13 maj 2013

Morgonträning igen

De har planeringsdag på dotterns skola så vi tog lite sovmorgon idag också. Skönt med mjukstart efter långhelgen! Jag gick upp i normal tid och körde ett av styrketräningspassen. Utfall som "benövning" idag. Första setet gick riktigt trögt men sen gick det lite bättre.

Superhungrig efter passet så det fick bli favoritpankisarna igen. Kan inte få nog av dem! 

I helgen har jag inte tränat alls om man inte räknar en massa fixande ute på fritidshuset eller "landet" som många (bland annat min syster med familj) säger. Ha, ha, så säger man bara inte här men jag kan hålla med om att det kanske stämmer även om det bara tar en kvart hemifrån oss att åka dit med bil. 
Vi har lagt om några plattsättningar, lyft betongstenar och grus och sprungit hit och dit. Känns som en helt ok helg träningsmässigt ändå! Maten har varit god men ändå nyttig och jag har varit rätt måttlig med vin också vilket annars kan vara en av mina svagheter. :-)

För övrigt  hade jag världens träningsvärk i övre delen av magen mest hela helgen efter mina försök till chin-ups i torsdags. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar