söndag 13 januari 2013

Lite av varje

Cykling 2 mil i lugn takt på träningscykeln i fredags kväll, slalom igår och skridskor och en Zwow i dag. Jag hann dock bara fyra av fem varv men det känns rätt bra ändå. Jag var faktiskt lite trött i benen efter skridskoåkningen även om det bara var på en liten uppspolad bana här i området och ingen långfärdsåkning eller så. 

Jag funderar på om jag ska ta och vara lite striktare med maten nu. Eller så fortsätter jag bara som nu. Jag äter oftast väldigt bra, tycker jag själv ;-) men skulle kunna utesluta ett och annat ändå. Äh, jag vet inte. Det har känts bra att inte fokusera så mycket på maten på ett tag. Å andra sidan gillar jag att skriva upp och dokumentera vad jag äter också. Kanske ett fotoprojekt? Hm, tål att tänkas på. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar