fredag 18 januari 2013

Mycket mat - ingen träning

Hm, ja det går så där med träningen den här veckan. Det blev ett mysigt restaurangbesök efter jobbet med familjen och nu efter ett glas vin känns det inte så lockande med träning. Jag känner iofs av halsen lite oxå så jag kan ju alltid skylla på det?

Äsch, nya tag imorrn! Maten idag tycker jag var helt ok. Restaurangmaten var väl inte optimal men väldigt god och jag åt varken bröd till skagenröran eller potatisgratängen till köttet. Blev lagom mätt ändå. Nu, mer rött vin och ev en bit mörk choklad lite senare. Update: Det blev ingen choklad men knappt en timmes "lättgympa" till gladiatorerna. Det kändes helt fel att sjunka ner i soffan så jag körde lite lugna aerobicsmoves istället. Väldigt skönt och bra istället för en kvällspromenad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar