torsdag 27 februari 2014

#bravalnyavanor

Nu har jag anmält mig till #bravalnyavanor som jag hittat på två av de träningsbloggar jag följer.
Det passar mig bra att börja tänka lite mer på maten nu känner jag. Egentligen tycker jag väl att jag redan äter väldigt bra men det skadar inte att tänka lite nytt!

Vecka 1 fokuserar på morgonrutinen och den kan ju absolut bli bättre. Jag är ganska välplanerad redan nu och äter oftast en bra frukost men varmt vatten med citron och eventuellt en grön drink skadar säkerligen inte. Jag vill inte dricka någon mättande smoothie eftersom jag hellre äter min mat än dricker den men frukosten är absolut den måltid som jag får i mig minst grönt.

Ett mål är att gå upp en kvart tidigare än vanligt och köra yoga också. Hm. Det känns helt klart svårast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar