söndag 16 november 2014

MammaFitness

I onsdags påbörjade jag en månad MammaFitness online. Det börjar med maten och det är inte helt lätt måste jag säga. Jag är van att äta mer fett och mindre kolhydrater och har hittills inte lyckats hålla mig till planen. Pga magsjuka natten till måndagen har jag inte haft så mycket aptit heller så jag har inte ätit så mycket kalorier som jag ska enligt planen. Rätt intressant ändå att logga maten men jag börjar redan bli trött på kvarg... Jag ska nog testa matdagboken sen eftersom jag tycker det är intressant att hålla koll på hur mycket det blir av olika näringsämnen men jag vill ha mer paleo/lchf-inriktning.

Träningsprogrammet kommer först efter en vecka och det ska bli spännande att se vad det blir. Jag behöver lite ny inspiration och det var främst därför jag tänkte prova en månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar