lördag 23 mars 2013

Fasta skinkor och snygga lår

Så heter I Forms första DVD i deras Bootcamp-serie. Väldigt lustigt namn måste jag säga men samtidigt är det ju precis det jag vill  ha! Jag fick ju med DVD:n med första tidningen i min provprenumeration och testade igår. Och jodå, det var rätt jobbigt. Jag bytte ut en sving med hantel till sving med 16 kg KB och det gjorde det hela ännu intensivare. Vissa övningar är jag inte så bra på däremot, tex hoppa högt och dra upp knäna. Det ser ju så lätt ut när hon på videon gör det! Höftlyft med ett utsträckt ben är också svårt ännu tycker jag. Måste öva mer på det.
Jag gillar nog mest att göra mina egna pass men det var ändå kul att följa en video och det var lagom långt med en halvtimme.

(Edit: Tog bort videon eftersom den startade av sig självt. Irriterande!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar