tisdag 5 mars 2013

Glutenfritt men inte "vinfritt"

Ja, det enda positiva bra med den här matdagen var väl att jag inte åt bröd till maten (som det bjöds av). För övrigt har jag ätit för mycket choklad (mest mörk) och druckit för mycket vin till middagen.

Dagen började fint men på eftermiddagen hade vi möte på Arlanda och det fortsatte ända tills alldeles nyss. När jag ska vara alert och någorlunda smart och koncentrerad så har jag extra svårt att stå emot chokladbiten till kaffet och vinet till middagen. Jag behövde det idag helt enkelt! Jag hade hoppats att vi skulle ha nåt att fira ikväll också men riktigt så blev det inte. Äsch också. Lite besviken är jag, men inte alltför mycket.

Mötet fortsätter vid 8 imorgon och nu ska jag snart sova. Frågan är om jag ska utnyttja hotellgymmet imorgon? Det vore ju rätt fint innan frukosten. Blir ju så inspirerad av alla andra morgontränare men hm, jag skulle mycket hellre se ett avsnitt av Drop dead diva nu istället för att släcka lyset. Men gör jag det så kommer jag nog att vara rätt trött imorgon bitti. Å andra sidan somnar jag nog bättre om jag har nåt kul att titta på istället för att låta jobbtankarna snurra vidare. Drop dead Diva it is!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar