onsdag 27 mars 2013

Orkar i alla fall planera för träning

Halsontet består och idag efter lunch ville jag helst gå och lägga mig. Det går lite upp och ner men nu känner jag mig något bättre. Inte alls nog bra för träning tyvärr. Men lusten att planera för träning har i alla fall kommit tillbaka.
Ett tag kände jag att jag aldrig ville läsa en träningsblogg och kanske ska jag faktiskt ta en bloggpaus snart. Det ska ju ge inspiration och motivation och inte mest ge en stressad och dålig känsla. Svackan är nog tillfällig och inget att bry sig så mycket om men trist är det. Snart är jag i träningsform igen, hoppas jag!

Hursomhelst har jag funderat lite på några investeringar för att kunna träna med skivstång hemma. Vi har inte jättemycket plats så ett power rack blir lite för stort. Däremot kanske nåt av de här skulle kunna funka.



Benböjställning från Spartan






Ett rejält chinsräcke vill jag också ha. Det här är från Spartan.


Och så en bänk. Undrar om den här budgetmodellen från Rusta är nåt att ha?
Skivstång och vikter kan jag låna ett tag. Åtminstone till sommaren skulle jag tro. Utöver det här vill jag ha någon matta att ha på golvet också. Ska kolla det och bänken på Rusta. Just nu lutar det mot att jag beställer  benböjsställningen och chinsräcket från Spartan. Någon som har något råd i frågan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar