måndag 25 mars 2013

Orkar inte ens tänka på träning

Lite bakiskänsla idag också trots noll alkohol igår. Det svider lite i halsen, är trött och har ont i huvudet. Helst skulle jag vilja gå och lägga mig. Känner mig alldeles uppgiven när jag läser om diverse träning och det känns som om jag aldrig kommer att orka träna igen eller ta i på något som helst vis. Kanske bäst att sluta läsa då, stänga av datorn och åka hem istället för att ta bloggpaus och skriva ett helt meningslöst inlägg? Hm, ja, det är det nog.

Måste bara beklaga mig över all j-a tårta och godis som fikarummet svämmar över av också. Jag har ätit två skedar grädde vilket väl inte var så farligt. Hejdade mig just på vägen till påskägget och tog två vindruvor istället. Också socker men minus alla tillsatser i alla fall.


Ursäkta bilder på tårta hela tiden men jag blir faktiskt rätt full i skratt av min kollegas pimpade "godistårta". :-)

1 kommentar:

  1. Haha, ja det är verkligen helt hopplöst med allt godis som kommer nu kring påsk. Och era tårtor hade jag haft väldigt svårt att stå emot... Gud vad jag frossade i helgen, och tränar noll. Känner hur magen flobbar till sig riktigt. Men det är bara att tänka framåt ju, snart orkar du igen!

    SvaraRadera