torsdag 14 mars 2013

Håller mig flytande

Vi var lite oväntat hemma tidigare än vanligt i em och hann med en
timmes lek och simning hela familjen. inte direkt träning men jag
simmade i alla fall några längder och försökte för övrigt hålla mig
flytande så mycket som möjligt:-) Ser lite småfånigt ut men vi var ju
nästan ensamma i bassängen så strunt samma.

Sonen som hittills simmat mest under vatten simmade några meter
alldeles själv på det djupa. Så kul!

För övrigt har jag ätit rätt bra mat idag, bara alldeles för
mycket.Besök på jobbet igen och jag har ätit ute både lunch och
middag. Jag tycker ju att jag gör bra val men totalt blir det nog lite
väl mycket. Ingen pannkaka eller bröd i alla fall och det är jag nöjd
med. Jag jobbar på att vara nöjd med att vara mätt och inte proppmätt
bara... Hur som helst har jag mått bra hela dagen utan uppblåst mage
och det är också mycket värt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar