torsdag 21 mars 2013

Tunga ben

Igår blev det "bara" 1 timmes cykling på motionscykeln uppdelat på två "pass", ett framför Labyrint på Bolibompa och ett lite senare framför Bygglov från min hemstad! Jag blev knappt svettig men benen kändes ändå tuuunga och liksom alldeles stumma efteråt. Jag körde riktigt lätt i fem minuter på slutet och efter det kändes benen lite bättre. Skönt med någon slags vardagsmotion efter allt sittande hela dagen! Men jag måste verkligen, verkligen träna upp konditionen och uthålligheten en hel del.

2 kommentarer:

  1. Gosh, en hel timme är ju jättebra ändå! Åh vad jag längtar till cykelsäsongen. Hade hoppats på det tills mitt SL-kort går ut nu men så blev det snö och ännu mer halt grus istället... Och inga plankor eller annat heller utan bara bil till jobbet. Jaja, har ätit ok i alla fall och får ta nya tag snart.

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Jo, bra som vardagsmotion men jag blev ju som sagt knappt svettig! Jag har ju lite att jobba bort jämfört med dig också... Hrmpf.

    SvaraRadera