söndag 8 juli 2012

21-minuters pass

Jag blev förkyld några dagar men det gick över snabbt som tur var. Idag var det regnigt ute, vi hade inget speciellt planerat så jag lyckades få till ett träningspass på fm. Jag är dåligt på att planera in träning på dagarna annars. Måste bli bättre på att prioritera det för jag mår ju så bra av det!

Jag försöker i alla fall smyga in lite extra rörelse här och där under dagarna. Igår spelade vi brännboll med barnen och en annan familj. Jättekul! Och många små sprintintervaller blev det också.

Tidigare i veckan gjorde jag tex lite plankor och höftlyft på bryggan efter ett dopp. Barnen fick sitta på höfterna som vikt:-)

Dagens pass blev, som vanligt, ett cirkelpass med blandat kroppsviktsövningar och kettlebell.
45 sek arbete, 15 sek vila av följande:
- Enbensknäböj på pall, höger
- Dito, vänster
- Pull ups i ringar (med fötterna på golvet)
- Dips mot pall
- Planka
- Thruster med 12 kg KB höger
- Dito vänster

1 kommentar:

  1. Duktig! Saknat dina inlägg om dagens mat mm. Lite mobilbloggning tycker jag du får göra trots sommar;-)

    Kram J

    SvaraRadera