tisdag 9 april 2013

Post workout paleo snack

Så skönt att äntligen ha lust (någorlunda iallafall) till träning igen! Igår kväll tränade jag till och med fastän jag inte hade tid förrän efter 21.

Ett enkelt pass efter vad jag hade lust med. 3 tabata med KB-swing. Först 8 kg som uppvärmning, sen 12 kg och sist 16 kg. En tabata med plank climber och efter det marklyft. Körde två set med 45 kg men det är tungt för mig. Sen 4 set med 40 kg vilket går bättre.

Inte så bra bilder men ryggen ser rak ut i alla fall. Frågan är om jag står så där böjd "längst upp" eller om det bara är fotografen. Jag tror fotografen faktiskt.


Som jag sa till min man, en av de bästa sakerna med att träna är att man "får" äta efteråt;-) Lite halvtorrt nötkött och äpple kändes extremt paleo, men var faktiskt precis vad jag var sugen på.
Kanske beror på att det tidigare idag slank ner några hallontryfflar...

2 kommentarer: