söndag 29 januari 2012

Dagens mat

Frukost innan träning: Lite fil med ca 10 russin och några valnötter
Mellanmål (eller frukost nummer två vid ca 11): Två supergoda surdegsmackor (bara råg) med smör, gustafskorv på en och getost på den andra)
Lunch: En grillkorv och några mandlar (dålig planering här men var mätt efter sen frukost iallafall)
Mellanmål/fika: Kaffe med mjölk, två rätt små bitar morotskaka respektive nötchokladkaka. Mycket gott!
Middag: Chicken nuggets (panering av mandel och kokos), gröna bönor och brokkoli och hemgjord aioli. Mumsigt!
Kväll: Pepparmintste (som alltid) och en ruta mörk choklad med mint

Hade jag ätit bra lunch så hade jag nog kunnat avstå från fikat men det var det inte värt idag. Jag visste att det skulle bli såhär och tyckte bestämde mig för att det var ok. Nöjd ändå att jag inte åt bröd till korven och rätt modest med fika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar