torsdag 26 januari 2012

Före-bilder

När jag har kläder på mig går jag inte precis omkring och känner mig missnöjd med min kropp. Tvärtom kan jag tycka att magen känns rätt platt, tex. Då kan det bli lite svårt med motivationen när det bjuds på födelsedagstårta i fikarummet på jobbet titt som tätt. Fikabröd är verkligen min svaghet.
Lite smånöjd kan jag känna mig när jag har på mig träningskläder som håller in rumpa, lår och mage lite smickrande också. Armarna? Ja, de är ju inte särskilt starka men de är inte så hängiga heller.
För att snabbt hitta motiverande kort lägger jag nu in kort på mig själv som jag faktiskt ser ut under kläderna. Här pendlar jag mellan 64 och 63 kilo. Jag har inte mätt mig än. Kanske ska göra det?


















Typiskt päron! Jag är egentligen ganska nöjd med överkroppen, förutom lite degig mage och avsaknad av muskler. Men rumpa och ben är jag inte alls nöjd med. Eller, jag gillar att rumpan inte är platt. Den har egentligen rätt bra form från sidan, men den består inte precis av muskler... Allra största komplexen har jag alltid haft för mina tjocka vrister. Det är fett på dem. Jag tror det är delvis genetiskt för farmor och även mamma är/var likadana.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar