tisdag 10 april 2012

300 utfall

Det blev sen kvällsträning idag igen. Det är ju så skönt att bara ta det lugnt en stund efter att barnen lagt sig och den stunden blir ofta lite väl lång. Jag köpte en träningsboll igår och tänkte köra ett cirkelpass som Anna på Trend o träning tipsade om men så ändrade jag mig och gjorde utfall som Helena på Bodycomf utmanade om för ett tag sen. Men mitt minne var lite kort, eller selektivt kanske (?) så jag gjorde inga upphopp utan bara 300 utfall. Det räckte det med för mig. Ca. hälften med 4 kg vikt i vardera hand. Armhävningar mot pall när jag behövde en paus. Först kändes det inte så mycket men när jag gick i trappen kändes känns benen helt darriga. Känns som om det tog på armhävningsmusklerna också rätt rejält. Skönt!

Maten har gått rätt bra idag även om det inte blev lunch enligt plan utan på Coops lunchrestaurang. Very fancy...
Frukost: Äggröra på två ägg med lite smör
Mellanmål: Kaffe med mjölk
Lunch: Biff a´la Lindström med ris och massa sallad. Gott kött och såsen kändes inte så illa. Åt bara lite ris. Salladen var riktigt bra med bla. sockerärter och rädisor. Kaffe med mjölk
Mellanmål: Kesella med kvarts äpple och kanel
Middag: Rökt regnbåge med mumsigt blomkålsmos (tror att D haft i rätt mycket smör och grädde i moset).
Efter träning: En skiva gustafskorv, en liten näve mandlar, pepparmintste

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar