onsdag 11 april 2012

Träningsskor

Just som jag, inspirerad av ett antal bloggare, bestämt mig för att beställa ett par Nike Free 3.0 så läser jag detta. Hm, vad ska jag göra nu? Jag kommer nog inte att springa så mycket på grus men så fort det blir lite skönare ute så tänkte jag ändå prova lite intervaller i en backe här i närheten och där kan det nog vara både grus och lera.

Jag vet att det finns ett test av lättviktsskor i en Amelia träningstidning jag köpte för ett tag sen men var är tidningen nu? Hm, jag får kanske leta vidare.

Jag är förstås rätt sugen på ett par Five Fingers också så kanske jag ska slå till på ett par såna istället? De flesta verkar ju nöjda med sina. Det vore skönt att ha nåt på fötterna när jag tränar. Just nu är jag oftast barfota och ibland river jag upp hud på tårna vilket inte är så skönt.

Ja, nu har jag funderat en stund och de här får det nog bli! Ett par lila Komodo sport. Återkommer med rapport när de kommit. Spännande!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar