onsdag 25 april 2012

Dagens mat

Frukost: Gammaldags fil med ca 5 valnötshalvor, hallon och blåbär. Mumsigt och jag blev förvånansvärt mätt.
Mellanmål: Tänkte koka ägg men orkade inte så jag åt upp extrasalladen som var tänkt till lunch, gröna blad och ca 1 msk getost + lite balsamico. Kaffe med mjölk.
Lunch: Lasagne från igår. Det var en stor portion om jag jämför med hur mycket mina kolleger äter, men jag hade ändå kunnat äta mer... Jag blev ju mätt, men det kände jag först senare, som vanligt. 2 små lakritsgodisar. Kaffe med mjölk.
Mellanmål: Keso, äpple, kanel
Middag: Älg och renskavsfräs med lök och grädde, brysselkål, svamp (säkert med grädde också) som D lagat. Frysta lingon.
Efter träning: Resterna av gröna ärtorna som barnen åt, ca 1 dl. Jag vet. Konstigt kvällsfika men jag gillar ärtor och det var liksom inget att spara på så då fick det bli det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar