tisdag 24 april 2012

Utepass i kvällssolen

Efter regn och sol och regn igen kom solen fram mot kvällen så jag körde mitt pass ute på altanen. Skönt med lite sol (fast den gick i moln igen tyvärr) och frisk luft efter en hel dag på kontoret. Det blev ett blandat pass (som vanligt)
3 varv av följande 9 övningar, 45 sek arbete, 15 sek vila
- Hopprep
- Alternerande lunges med 16 kg
- Armhävningar mot stol (eller ok, mot armstöden då)
- Tåhävning, vänster (ger inte så hög puls men de bränner fint i vaden)
- Tåhävning, höger
- Plankan
- Enbensknäböj på stol, höger
- Dito, vänster
- Alternerande rodd med 12, 16, 16 kg

Sen stod jag på huvudet i två minuter innan stretchingen. Hade nog kunnat stå längre också. Det var så mycket lättare nu när jag inte var så trött i armarna som sist när jag hade träningsvärk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar