fredag 20 april 2012

Fredagens inte så festliga mat

Fick för mig att det var ikväll vi skulle bowla och gå ut och äta med jobbet men det var nästa fredag. Typiskt virriga mig. Hursomhelst tänkte jag testa periodisk fasta enligt Lengain, för att ha plats för en stor kvällsmiddag. Det innebar sen frukost, vilket gick fint men jag kan inte tänka mig att det gjorde någon större skillnad? Fastan blev 15,5 timmar eller 14,5 timmar om man räknar slurken proteinsmoothie efter träning.
Frukost: Äggröra på tre ägg, lite smör, gul paprika
Lunch: Som igår men gul paprika istället för paprika. Lite mindre portion än igår.
Mellanmål: Lite kesella, halvt äpple och kanel
Middag: Var hungrig och barnen fick pannkaka så det blev rester av korvgrytan med kålrot, lök, morot och ytterst lite korv + sista biten av cheesecaken.
Efter träning: Resten av proteinsmoothien från igår (ca 1 dl), två skivor gustafskorv, 1 glas rött vin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar