torsdag 26 april 2012

Girls Gone Strong

Jag har skrivit om några av medlemmarna i Girls Gone Strong förut men kände för att länka lite mer.
Genom googling efter KB-workouts hittade jag ju Marianne med Myomytv och sen träffades hon och några andra tjejer och bildade Girls Gone Strong.

Många av dem har intressanta bloggar (om än relativt extrema) och skriver mycket intressanta artiklar. Tex Molly Galbraith som jag åtminstone tror är den som ligger bakom den här bilden (men helt säker är jag inte).

1 kommentar:

  1. Du är verkligen duktig med träningen! För mig går det inte bra med det, har ju iofs inte bestämt mig riktigt heller men lite mer fit till sommaren vore ju trevligt... Maten går dock hyfsat som vanligt, förutom i Tyskland då. Konstigaste på länge med croissanter, korvpizza och annat fördärvande. Jaja, sen igår åt jag inget efter konstig pizzasallad typ med tatziki(!) på planet vid 5 innan frukost vid 9.

    Hörs!
    Kram kram J

    SvaraRadera