torsdag 3 maj 2012

Affärsmiddag och kvällspromenad

Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska hoppa på utmaningen som jag skrev om igår, eller inte. Vi ska ha stegtävling på jobbet med start den 14 maj så det talar ju för utmaningen. Måste fundera lite till för om jag bestämmer mig så vill jag ju fullfölja också. Jag är egentligen ingen tävlingsmänniska men jag vill fullfölja det jag sagt att jag ska göra. Men samtidigt kanske det är precis det som behövs för att jag verkligen ska börja cykla till jobbet tex. Jag kanske behöver pusha mig själv lite mer över min bekvämlighetszon...

Det blev i alla fall en kvällspromenad idag trots affärsmiddag. Jag var hemma igen vid kvart över nio så middagen blev rätt kort. Skönt! Både med promenad och att middagen blev kort alltså, även om det var rätt trevligt och god mat. Jag åt kalvnoisetter, sparris och hollandaisesås. Potatisen var inte god så jag hoppade över den. Mineralvatten till.

Run keeper säger att promenaden blev 5,5 km (inklusive några rejäla backar) och det tog rätt exakt en timme. Pratade i telefon samtidigt så tempot kanske inte var det högsta men det känns bra nu i alla fall!

1 kommentar:

  1. Kul med stegtävling på jobbet! Hoppas det är många som deltar! :) Det är alltid roligt när lite sånt där händer :) Och inte bara bjuda på fika liksom!

    SvaraRadera