torsdag 24 maj 2012

Istället för att sitta och slöa i soffan

blev det ett sent benpass på ca 30 minuter. Hopprep som uppvärmning, 200 utfallssteg på gräsmattan, 25 knäböj x 3 med 12 kg KB (jobbigt) och 100 benlyft per ben (liggande på sida). Det var väldigt nära (igen) att det inte blev någon träning eftersom jag var så trött och slut efter jobbet och när barnen väl lagt sig behövde jag en rätt lång vilopaus, främst för huvudet!

Besöket är kvar men var trötta och ville inte ut och äta ikväll. Det tackar jag för! Nu ska jag gå och lägga mig och ladda för en sista förhandlingsrunda imorgon fram till lunch och sen tänker jag sluta tidigt.  Till kvällen tror jag faktiskt att min söta man har planerat någon slags födelsedagsöverraskning. Jag ska i alla fall packa en väska!

2 kommentarer:

  1. Härligt! Det känns riktigt bra när man gör det där man egentligen inte orkade! Och så orkade man visst :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag kände mig mycket gladare efteråt och det var riktigt skönt att rensa huvudet lite också!

      Radera