torsdag 10 maj 2012

Cykling + ök

Dagens träning:
Cykling 30 minuter inklusive 7 intervaller á 20 sekunder. Tog i så att det bara inte gick mer under intervallerna, övrig tid rätt lugnt.
Sen några övningar för överkroppen:
45 sek arbete, 15 vila x 3 av följande
- Pullups (Stödjer med fötterna men lyfter fötterna på vägen ner så länge det går).
- Dips mot pall
- Breda armhävningar mot pall
- Planka (vanlig och sidoplanka när jag inte orkade mer).

Det räckte bra för mig och nu är armarna trötta men jag är gladare och nöjdare än innan! Det var rätt nära att det inte blev någon träning alls men så tänkte jag att "jag tar det lite lugnt bara" och sen kom jag ju igång lite mer i alla fall. Bra trick!

2 kommentarer:

  1. Mycket bra trick! :)
    Före och efterbilder kommer! Tänkte fota i slutet av juni :)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Superbra att tänka så! Jag gör likadant. Liiite i alla fall och sen är man ju redan igång liksom!

    SvaraRadera