onsdag 23 maj 2012

Sabotage!

Ja, besök på jobbet igen är verkligen sabotage så här de sista dagarna innan slutet på "Beach for Life", men jag får väl se det lite mer långsiktigt kanske;-)
Utelunch och utemiddag och jag tycker jag gjorde bra val även om skagenröran till förrätt nu ikväll kanske inte var så smart. Men otroligt god (och jag åt inte brödet)! Dessutom blev det ingen alkohol. Till huvudrätt åt jag biff med grönsaker, pepparrot och bea. Väldigt gott. Besöket är från ett muslimskt land så jag tror inte de vill dricka alkohol och då avstod jag förstås också från vin. Lika bra det!

Kom just hem så det blev ingen träning idag. Jag tvivlar ju på att jag skuttar upp tidigare än vanligt i morgon för att träna... Ska försöka avsluta lite tidigare imorgon kväll i alla fall. Besöket åker hem först på fredag så det blir rätt intensivt fram till dess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar