måndag 7 maj 2012

Lyxig primal/LCHF-middag

Det blev en tidig kväll ikväll eftersom besökarna var trötta. Skönt! Men både jag och de uppskattade middagen i alla fall. Och jag är väldigt nöjd med mina val och att jag lyckades avstå från den friterade potatisen (utom en klyfta som faktiskt inte var så god). Sparris och hollandaise, biff, gröna bönor, pepparrott och bea blev det. Vatten till eftersom jag körde. Nu är jag väldigt mätt men känner mig ändå inte alltför fullproppad. Nu ska jag försöka samla nog energi (och motivation) för ett kort KB-pass.

4 kommentarer:

  1. Åhh så gott det såg ut! Gjorde du egen hollandaisås?? Har inte testat det än ..
    =)

    SvaraRadera
  2. Det var på restaurang! Men jag har faktiskt gjort hollandaisesås själv och det var inte alls svårt.

    SvaraRadera