tisdag 22 maj 2012

Dagens mat och träning

Frukost: 2,5 stekta ägg, fil och jordgubbar
Mellanmål: Kaffe med mjölk
Lunch: Viltfärsbiffar, gröna bönor, fetaost, vitkålssallad
Mellanmål: Två små tuggor kärleksmums på skolvernissage, kesella, torkad mango, mullbär (liiite för mycket av både mango och mullbär), mandlar, en pytteliten bit fylld wienerlängd (var faktiskt för sött!)
Middag: Två smala lammkorvar, morot, senap
Efter träning: En burk makrill i tomatsås. Preciiis vad jag kände för... Jodå, det var gott men en stor saftig kärleksmums som jag inte åt tidigare idag hade också varit gott. Kanske bakar jag såna i helgen. Jag fyller ju ändå år!

Träning: 45 minuters träningscykel på lågt motstånd. Ok, vissa (många) skulle inte kalla det träning men det känns i mina ben i alla fall och jag blev svettig så jag kallar det träning. Egentligen hade jag tänkt köra lite övningar för rumpan också men det fick räcka.
Har i alla fall träningsvärk i vaderna från promenad/joggingen i Five Fingers i går. Bra!

1 kommentar:

  1. Jag tänker också som så, blir jag svettig så är det träning :)

    SvaraRadera