lördag 9 juni 2012

Festfredag och Zara-byxor

Igår var det 40-årsfest i Stockholm vilket var mycket trevligt! Vin, god buffé och tre olika sorters tårtor slank ner. Lite chips också. Men inget godis i alla fall:-) Jag hade inga planer på att avstå utan njöt av allt det goda.

Idag är jag lite trött efter alldeles för lite sömn, men mår annars finfint. 
Min syster och man bjöd på frukost/lunch på Anglais och det var riktigt mumsigt. Goda croissanter...

Lite shopping hann jag med också. Jag är så glad för nu kan jag faktiskt ha samma storlek i byxor som min tvillingsyster. Kom i Zaras 38:or och det har jag inte gjort förut. Tjohoo! Benen och rumpan är fortfarande problemområde men det är ändå motiverande att nåt har hänt.

Åt en grillad korv (90% kött) med barnen till mellanmål i Humlan, några jordgubbar och några mandlar. När vi kom hem igen vid 20-tiden var jag riktigt hungrig igen så jag stekte jag en ekologisk biff med lök och en klick bea till och det var precis vad jag kände för! En bit mörk choklad och en kopp pepparmintste efter det och nu är jag lagom mätt och nöjd. :-) 

Ingen träning idag, det får bli imorgon! 

1 kommentar:

  1. Gud vilken lyxig dag och kväll. I sådana lägen får träningen DEFINITIVT vänta :-)

    SvaraRadera