måndag 4 juni 2012

Sjuuuuk

Jag som brukar vara så himla frisk har blivit förkyld andra gången på rätt kort tid nu. Sonen har i och för sig hostat ett tag och det kanske är han som smittat mig. Jag vaknade med huvudvärk, ont i halsen och snorig näsa och det har inte blivit bättre under dagen. Trist. 
Ingen träning idag alltså. Jag funderade på om jag var pigg nog för en promenad men det blev lite fix i trädgården istället. 

Någorlunda mat i alla fall. 

Frukost: Gammaldags fil blandad med kesella, valnötter, mandlar och jordgubbar
Mellanmål: Kaffe med mjölk, två skivor gustafskorv
Lunch: Entrecote, blomkålsmos, halv tomat
Mellanmål: Lättostkaka med jordgubbar, en bit mörk choklad med mintsmak, rött te
Middag: Lax, sparris, tomat, sallad med dressing på gräddfil, vinäger och olja och säkert lite socker
Kväll: Pannkaka på halv banan, ett ägg, lite kokosnötsmjöl och kesella. Var hungrig eftersom det inte var så stor portion lax till middagen. Pepparmintste. 

2 kommentarer:

  1. Usch då, krya på dig!
    Lite fix i trädgården är ju rätt mysigt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Trädgårdsfix är helt klart mysigt men mest gillar jag när det är färdigt och fint! Inte för att det nånsin blir färdigt men små projekt kan ju bli det i alla fall.

      Radera