fredag 10 februari 2012

Det är känslan efteråt man vill åt

I kväll var det nära att det inte blev någon träning. Jag hade sjunkit ner rätt djupt i soffan bredvid barnen men så tänkte jag på hur jag skulle känna mig efteråt om jag körde ett kort pass ändå. Sagt och gjort, det blev det här 21-minuterspasset. Flåsigt värre! Men väldigt skönt efteråt.

Tre varv. Mina vikter inom parantes.


  1. Kettlebell Clean into Front Squat (right) (8, 12, 12 kg) 
  2. Kettlebell Clean into Front Squat (left) (8, 12, 12 kg) 
  3. Burpees 
  4. Two-Handed KB Swing (12, 16, 16)
  5. Dynamic Squat (Urjobbiga! Fick lov att ta kort paus)
  6. Plank Climber (last 2 rounds Elevated) 
  7. KB Vertical Swing Burpee (12, sen bytte jag ut den mot glute bridge. Behövde vila...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar