onsdag 19 september 2012

Jo men jag har tränat

En gång i alla fall. I måndags blev det nämligen ett bra pass med 9 x 3 övningar. Cirkelpass som vanligt. Ja, jag kanske borde pusha mig utanför min "comfort zone" med mer pulskrävande pass tex, men bättre än inget tänker jag.
Körde lätt KB-swing som uppvärmning och sen följande:

- Enbensknäböj på pall, höger (provade att gå ända ner som i en pistol och det går om jag håller i mig rätt rejält med båda armarna...)
- Dito, vänster
- Burpees med armhävning på knä
- Dips mot pall
- Rodd, alternerande hand, 16 kg KB
- Enbenståhävning höger
- Dito vänster
- KB-swing, 16 kg
- Planka

Jag gillar att köra på känn och göra de övningar jag har lust att göra för tillfället. Jag gillar inte att skriva upp vikter och hålla koll på hur jag förbättrar mig. Det här är nåt jag funderar på om jag borde ändra, men nja, jag tror inte det.

Ikväll planerar jag ett liknande pass, eller kanske en promenad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar