tisdag 11 september 2012

Lunch på Coop


Inte så flashigt precis men förvånansvärt gott! Ugnsomelett med lax och sallad och skirat smör. Potatisen la jag åt sidan. Blev proppmätt! Inte så konstigt med den portionen och två tallrikar sallad till.

Till kvällsmat fixade min man tacos till 7-åringens stora glädje. Jag lyckades undvika att stoppa majschips i munnen och är nöjd för det. Mindre nöjd med att jag inte tränat alls och fortfarande har ont i halsen. Det känns som om det tagit om igen, vilket är väldigt ovanligt för mig. Blä.

Bra matdag för övrigt. Frukost på lite stekta äpplen och mandelmjölspannkakor. Plus lite rester av turkisk yoghurt från barnen. Slasktratt... Mellanmål blev några valnötter och en torkad aprikos. Och så har jag druckit två koppar kaffe med mjölk. Nöjd med att det inte blev fler!

1 kommentar:

  1. Här vaknade jag med halsont så ingen träning för mig. Hoppas ditt blir bättre snart. Tacotallriken såg galet god ut!

    SvaraRadera