torsdag 4 oktober 2012

Bulle och bad

Jag hade inte planerat att äta någon kanelbulle idag men när de låg där på eftermiddagsfikat så ville jag helt enkelt inte avstå. Och den var god. Hade helst ätit en till men det gjorde jag inte. Ja, helst hade jag ätit två till om jag ska vara ärligt. Jag blir liksom inte mätt på kanelbulle. Om det var värt det? Hm, vet inte riktigt faktiskt. Tror det.

Åkte och badade med barnen på eftermiddagen och det får räknas som dagens träning. Jag försökte hålla mig flytande mest hela tiden och inte sätta ner fötterna. Flöt mycket på rygg med fötterna upp vid vattenytan och det känns nu i magen. Allt bensprattlande känns faktiskt i benen också. Armarna har jag träningsvärk i sen tidigare träningspass. Lite lagom sådär.

Dagens mat:
Frukost: Plättar på två ägg, lite fil och mandelmjöl stekta i kokosfett. Ca 1 tsk sylt till
Mellanmål: Kaffe med mjölk
Lunch: Butternut squash-soppa, två kesofrallor gjorda efter det här receptet (vilket blev 8 stycken för mig). Åt dem med lite smör och skinka. Mycket mättande och gott.
Mellanmål: Kaffe med mjölk, kanelbulle
Middag: Tonfisksallad med ägg, tomat, romansallad, spenat, rödlök och pumpafrön och lite aioli
Kväll: 1 glas rött vin. Bara så där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar